about today

Det har varit sämst uppdatering här nu i sommar, har helt enkelt inte okat eller haft tid. Men nu nä skolan börjar om igen så hoppas jag på föbättringar, då kommer jag även ha mer att skriva om, ska även ta upp det här med fotograferingen lite, kameran har legat på hyllan ett tag.
Jag är inne på min tredje jobbar vecka och imorgon har jag en day off, men inte för ledighet utan jag ska på halken, läskigt. Sedan på måndag börjar ju skolan om igen, om jag ska vara ärlig har jag faktiskt små längtat efter klassen och träffa alla vänner m.m. det dä med skolarbetet kan jag gärna skippa, haha. Nämen det ska bli skönt att ha något att göra om dagarna, men om ca fyra veckor vet jag hur det kommer att låta, haha.
 
bjuder på en bild sen motorveckan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0