money, money

jaha då var man tillbaka på den mörka sidan, helt ärligt så varje gång jag färgar tillbaka mörkt från ljust och kollar mig i spegeln så känns det som den vanliga madelen är tillbaka, haha. Dessutom tror jag att jag har fått min tatuering översatt men man vill ju vara helt helt 10000 % säker på att det står rätt men en kompis åt en kompis som bott i frankrike har iaf hjälpt mig nu men hon skulle dubbel checka innan jag vågar kladda det på min kropp föralltid. Även har jag hittat en bil som jag VILL HA men få ju inte lön förns den 25 och då är det säkert försent.. men mamma skulle överväga att låna mig pengar och sedan få tillbaka, få se hur det blir med den saken men det skulle ju inte sitta dåligt med en fin mercedes. Men åandrasidan känns det som det kommer gå lite money just nu, tur man jobbat lite grann i sommar iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0