no picture today either

motorveckan har dragit igång och så har också det dåliga vädret, motorveckan brukar ha en tendens att dra med sig pissväder. Den här dagen har faktiskt varit riktigt fin vi passade på att åka till crolls stuga. Idag när vi vaknade drog croll och krister direkt igång båten och jag fick uppgiften att väcka resterande. Så dom åkte lite wakeboard och vattenskidor sen var jag och krister tvugna att dra vid halv två tiden för att jag skulle hinna duscha och äta innan jobbet... ja enda fina dagen på mototrveckan när det är skoter på vattnet jobbar jag natt.. men man har ju hålle på sett den där showen några gånger så jag dör nog inte om jag missar en och ett plus är ju att jag får pengar. För nu vill jag verkligen ha pengar jag är så himla sugen på att köpa en bil sen om jag har råd att ha en bil var ju en annan fråga men det skulle verkligen sitta fint med en pärla på gården !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0