has it´s thorn

Har haft fyra kunder idag, och bra har det gått också. Andra veckan när jag hade en kund var jag så klantig att jag nästan klippte av mig fingertoppen, så det sipprade blod fråndär jag stod enda in i köket. Dessutom är jag världens känsligaste mot mitt eget blod så jag blev alldeles svimfärdig och allt, stackars kunden säger jag bara fick sitta där och vänta i flera minuter på att mesiga jag skulle morska upp mig lite men icket. Han fick gott sitta där sina minuter för det var inte ett litet sår heller. Ojoj men sedan dess har jag klarat mig men såna här alldagliga små sår man får som blivande frisör, höhö. Bara två dagar kvar av praktiken lite tråkigt faktiskt men nu är det ju modevisnings förberedning för allt vad vi orkar, kommer bli råå najs! Missa inte den tisdag den 26/10!!
sämst kvalla iknow men en bild med löshåret iaf, som håller på fara men snart åker det in igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0